ID: 3726
Advertentie ID: #3726 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Sachs Madass (2005)
€800,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bij deze bied ik mijn Sachs Madass aan.
Ik wil de brommer verkopen omdat ik hem bijna niet meer gebruik.
De brommer rijdt prima en loopt ongeveer 65km per uur.
Voor wie opzoek is naar een Madass weet dat electra altijd een geneuzel blijft met deze brommers.
Bij deze Madass is de kabelboom buitenom het blok gelegd (zie foto's) zodat enig defect in het electra makkelijk opgelost kan worden. Ook is de bobine buitenom het blok gelegd, valt bijna niet te zien.
De koplamp is aangesloten op het motorblok en de stadslicht op de accu, werken allebei perfect. Knipperlichten aan de linkerkant werken, rechts niet (los contactpunt), maar dat is zo gerepareerd.
Wat is er allemaal vervangen/gerepareerd:
Compleet nieuw motorblok (KXD-blok 49cc, staat nog geen 1000km op)
Nieuwe ketting
Nieuwe ontsteking
Nieuwe bougie/bobine
Nieuwe luchtfilter
Koppelingskabel vervangen
Grotere sproeier
Cabrateur en cdi stekker schoongemaakt
Kleppen opnieuw gesteld
Olie ververst.
Wat moet er nog aan gebeuren:
Remschijf achter is aan vervanging toe, maar kan nog wel een paar honder km mee (kost nog geen 20 euro)
Knipperlicht linksachter mist een glaasje (7 euro)
Knipperlichten rechts, contactpunt even nalopen
KM stand geeft 79000km aan, klopt natuurlijk niet (ooit een keer kortsluiting geweest vermoed ik). Het blok heeft nog geen 1000km op de teller staan. KM-teller werkt wel gewoon!
De brommer moet even warm worden, maar rijdt dan als een zonnetje!
Brommer is verzekerd en heeft geldige papieren
Voor vragen kun je me altijd mailen of bellen!
Groeten Martin
Ik wil de brommer verkopen omdat ik hem bijna niet meer gebruik.
De brommer rijdt prima en loopt ongeveer 65km per uur.
Voor wie opzoek is naar een Madass weet dat electra altijd een geneuzel blijft met deze brommers.
Bij deze Madass is de kabelboom buitenom het blok gelegd (zie foto's) zodat enig defect in het electra makkelijk opgelost kan worden. Ook is de bobine buitenom het blok gelegd, valt bijna niet te zien.
De koplamp is aangesloten op het motorblok en de stadslicht op de accu, werken allebei perfect. Knipperlichten aan de linkerkant werken, rechts niet (los contactpunt), maar dat is zo gerepareerd.
Wat is er allemaal vervangen/gerepareerd:
Compleet nieuw motorblok (KXD-blok 49cc, staat nog geen 1000km op)
Nieuwe ketting
Nieuwe ontsteking
Nieuwe bougie/bobine
Nieuwe luchtfilter
Koppelingskabel vervangen
Grotere sproeier
Cabrateur en cdi stekker schoongemaakt
Kleppen opnieuw gesteld
Olie ververst.
Wat moet er nog aan gebeuren:
Remschijf achter is aan vervanging toe, maar kan nog wel een paar honder km mee (kost nog geen 20 euro)
Knipperlicht linksachter mist een glaasje (7 euro)
Knipperlichten rechts, contactpunt even nalopen
KM stand geeft 79000km aan, klopt natuurlijk niet (ooit een keer kortsluiting geweest vermoed ik). Het blok heeft nog geen 1000km op de teller staan. KM-teller werkt wel gewoon!
De brommer moet even warm worden, maar rijdt dan als een zonnetje!
Brommer is verzekerd en heeft geldige papieren
Voor vragen kun je me altijd mailen of bellen!
Groeten Martin