ID: 2977
Aprilia rs50 (derbi gpr )
€1.300,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hele nette Aprilia rs uit eind 2007.
De brommer heeft nu 14567 km gelopen. (Wordt nog op gereden.)
De brommer rijd en schakelt erg goed en soepel.
Verder ben ik zelf de 2e eigenaar, alleen zit er nu een derbi gpr frame met kenteken op i.v.m. een wokmelding.
De brommer is nu dus wokvrij.
Setup:
Airsal 70 ( nog geen 1000km oud )
21mm dellorto black edition
Vl6 membraan
Yasuni r2
Twv: 14-53
Daarmee rijd de brommer op dit moment ongeveer 105.
Alle elektra doet het, en ook de teller heeft geen mankementen.
De brommer start meteen met de elektrische start.
Maar is ook gewoon aan te lopen natuurlijk.
Misschien een paar kleine krasjes op de kappen maar vallen echt niet op.
Helaas zijn de zadels niet de beste meer en bevatten deze scheurtjes.
Reden voor verkoop is dat ik mijn eerste motor wil gaan kopen.
Ik ben te bereiken op 06-40024243
Graag Whatsappen i.v.m. werk.
M.v.g. Anthonie
De brommer heeft nu 14567 km gelopen. (Wordt nog op gereden.)
De brommer rijd en schakelt erg goed en soepel.
Verder ben ik zelf de 2e eigenaar, alleen zit er nu een derbi gpr frame met kenteken op i.v.m. een wokmelding.
De brommer is nu dus wokvrij.
Setup:
Airsal 70 ( nog geen 1000km oud )
21mm dellorto black edition
Vl6 membraan
Yasuni r2
Twv: 14-53
Daarmee rijd de brommer op dit moment ongeveer 105.
Alle elektra doet het, en ook de teller heeft geen mankementen.
De brommer start meteen met de elektrische start.
Maar is ook gewoon aan te lopen natuurlijk.
Misschien een paar kleine krasjes op de kappen maar vallen echt niet op.
Helaas zijn de zadels niet de beste meer en bevatten deze scheurtjes.
Reden voor verkoop is dat ik mijn eerste motor wil gaan kopen.
Ik ben te bereiken op 06-40024243
Graag Whatsappen i.v.m. werk.
M.v.g. Anthonie