ID: 4039
Suzuki zr50 (zr50sl) brommer
€1.195,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Weer beschikbaar wegens het niet komen opdagen van iemand. Stuur alleen een bericht als je kunt reageren. Ik heb nu al meer dan 15 mensen gehad die de berichten wel lezen maar niet reageren.
Een hele nette brommer voor de leeftijd. Het is starten en rijden.
De brommer staat altijd binnen en ik heb er erg veel werk en onderdelen ingestoken.
Nieuwe vervangen onderdelen:
- binnen en buiten banden;
- luchtfilterslang;
- gaskabel;
- 3 nieuwe lagers in het motorblok;
- 2 nieuwe keerringen in het motorblok;
- alle pakkingen van het motorblok, cilinder enz.;
- zadelovertrek;
- uitlaat;
- alle bouten voor de deksels van het motorblok;
- kilometertellerkabel;
- toerenteller kabel;
- rempedaal;
- standaard veer;
- lampjes in tellers;
- voortandwiel;
- achtertandwiel;
- ketting;
- veren met schokbrekers achter;
- bougie;
- carburateur;
- remschoenen;
- nog wat kleine dingetjes.
Ik heb de brommer een jaar geleden tot een kaal frame uit elkaar gehaald en deze professioneel laten stralen en coaten bij een bedrijf voor 150 euro. De achterbrug en standaard heb ik zelf gestraald en gespoten. Het verschil is dat de verf op het frame langer meegaat, omdat deze in de oven is geweest en met professionele verf. Alle deksels zijn ook door mijzelf gestraald en gespoten.
Vervangen onderdelen door tweedehands onderdelen:
- kickstartpedaal;
- kickstartas;
- knipperlichten;
- achterspatbord;
- stuur;
- remlichtschakelaar;
- cilinder met kop.
Er zit een valbeugel op, maar deze is niet origineel voor deze brommer. Hij past er wel mooi op en is van zware kwaliteit Chrome.
Er zit nu een originele 70cc op en deze maakt net zo veel toeren als een 50cc, omdat ze allebei van gietijzer zijn, dus het voordeel is dat hij meer trekkracht heeft en sneller op snelheid is. Hij rijdt niet harder hierdoor. De topsnelheid is ongeveer 60km/h.
De originele 50cc cilinder met kop en carburateur heb ik nog liggen en verkeerd in goede staat. Verder zitten er nog extra onderdelen bij zoals:
- pakkingen;
- uitlaat;
- boutjes en moertjes;
- voor en achteras;
- een stuk of 6 knipperlichten (de staat verschilt, maar de meeste zijn niet zo mooi meer);
- bagage rekje;
- nog wat extra onderdelen.
Onderdelen zijn niet los te koop en de fotos kan ik op aanvraag doorsturen.
De verlichting werkt naar behoren.
Er word niet meer op gereden, maar af en toe rij ik nog een stukje om hem in goede conditie te houden (1 of 2x per maand) er zit verse olie in waar nog geen 100km mee gereden is. De accu is leeg, omdat ik er te weinig mee rijd.
De brommer heb ik 3,5 jaar geleden voor 750 euro gekocht en alle onderdelen met het stralen en coaten van het frame erbij heeft ongeveer 1100 euro gekost, dus een totaal van 1850 heb ik erin gestoken.
Voor interesse graag even een berichtje sturen
Een hele nette brommer voor de leeftijd. Het is starten en rijden.
De brommer staat altijd binnen en ik heb er erg veel werk en onderdelen ingestoken.
Nieuwe vervangen onderdelen:
- binnen en buiten banden;
- luchtfilterslang;
- gaskabel;
- 3 nieuwe lagers in het motorblok;
- 2 nieuwe keerringen in het motorblok;
- alle pakkingen van het motorblok, cilinder enz.;
- zadelovertrek;
- uitlaat;
- alle bouten voor de deksels van het motorblok;
- kilometertellerkabel;
- toerenteller kabel;
- rempedaal;
- standaard veer;
- lampjes in tellers;
- voortandwiel;
- achtertandwiel;
- ketting;
- veren met schokbrekers achter;
- bougie;
- carburateur;
- remschoenen;
- nog wat kleine dingetjes.
Ik heb de brommer een jaar geleden tot een kaal frame uit elkaar gehaald en deze professioneel laten stralen en coaten bij een bedrijf voor 150 euro. De achterbrug en standaard heb ik zelf gestraald en gespoten. Het verschil is dat de verf op het frame langer meegaat, omdat deze in de oven is geweest en met professionele verf. Alle deksels zijn ook door mijzelf gestraald en gespoten.
Vervangen onderdelen door tweedehands onderdelen:
- kickstartpedaal;
- kickstartas;
- knipperlichten;
- achterspatbord;
- stuur;
- remlichtschakelaar;
- cilinder met kop.
Er zit een valbeugel op, maar deze is niet origineel voor deze brommer. Hij past er wel mooi op en is van zware kwaliteit Chrome.
Er zit nu een originele 70cc op en deze maakt net zo veel toeren als een 50cc, omdat ze allebei van gietijzer zijn, dus het voordeel is dat hij meer trekkracht heeft en sneller op snelheid is. Hij rijdt niet harder hierdoor. De topsnelheid is ongeveer 60km/h.
De originele 50cc cilinder met kop en carburateur heb ik nog liggen en verkeerd in goede staat. Verder zitten er nog extra onderdelen bij zoals:
- pakkingen;
- uitlaat;
- boutjes en moertjes;
- voor en achteras;
- een stuk of 6 knipperlichten (de staat verschilt, maar de meeste zijn niet zo mooi meer);
- bagage rekje;
- nog wat extra onderdelen.
Onderdelen zijn niet los te koop en de fotos kan ik op aanvraag doorsturen.
De verlichting werkt naar behoren.
Er word niet meer op gereden, maar af en toe rij ik nog een stukje om hem in goede conditie te houden (1 of 2x per maand) er zit verse olie in waar nog geen 100km mee gereden is. De accu is leeg, omdat ik er te weinig mee rijd.
De brommer heb ik 3,5 jaar geleden voor 750 euro gekocht en alle onderdelen met het stralen en coaten van het frame erbij heeft ongeveer 1100 euro gekost, dus een totaal van 1850 heb ik erin gestoken.
Voor interesse graag even een berichtje sturen