ID: 5953
regenpak voor motorrijder
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Wegens beëindiging hobby is mijn (heren) motor-regenpak van het merk DIFI te koop. De maat is XXL, maar het paste prima bij mijn maatje 52. Het pak is uit een stuk en slechts een keer gedragen. Wat de kleur betreft, het bovenste deel is rood-zwart en het onderste deel geheel zwart. Biedingen onder de 10 euro hebben geen zin.