ID: 52769
Omschrijving
Mex is in Nederland! Kom hem bezoeken!
Helaas gaat het dumpen van pupjes maar door. Kleine en onschuldige pups worden in Roemenië gewoon op straat gezet, onbegrijpelijk maar waar. Ook deze kleine schat is samen met haar broertjes en zusjes in een doos op straat gedumpt, toen ze nog heel jong en heel klein waren. Dat was in de stad Oradea. Daar lagen ze dan, 12 kleintjes, samen in een doos, buiten in de kou, geen veiligheid, geen onderdak, geen eten, geen liefde.Gelukkig heeft een dierenvriend ze op tijd gevonden en ze naar het asiel van SOS Dogs in Sisterea, een half uur rijden van de stad Oradea, gebracht. Daar worden ze sinds die tijd opgevangen en verzorgd.De broertjes en zusjes zitten daar samen met nog meer pupjes in een buitenverblijf. Er zijn hondenhokjes om in te schuilen en ze krijgen er goed te eten. Er zijn mensen om mensen om het verblijf schoon te houden en de pupjes hebben elkaar als gezelschap en kunnen lekker met elkaar spelen.De mensen van SOS in Roemenië doen hun best, maar het asiel is eigenlijk geen plek voor de pups. Gelukkig zijn ze bijna 4 maanden en oud genoeg om te mogen reizen en kunnen ze naar ons toe komen. Eén van de twaalf pupjes heeft in Roemenië een baasje gevonden, maar de andere elf kunnen hun koffertje gaan inpakken.De pupjes hebben allemaal een naam met de letter M gekregen, daarom noemen we ze ook wel de M-pups. De pupjes hebben allemaal een naam met de letter M gekregen, daarom noemen we ze ook wel de M-pups. De pups zien er allemaal net iets anders uit, en dit leuke zwarte koppie is van Mex.
Mex is, net als zijn broertjes en zusjes, een leuk mixje. Maar wat voor mix, dat weten we niet, alleen dat hij naar schatting zo’n 45 tot 50 cm groot wordt.
Wij zijn blij dat de pups het asiel hebben kunnen verlaten en nu bij ons zijn. Nu hopen we nog op leuke baasjes voor deze schatjes.
Mex is gecastreerd, gevaccineerd, gechipt en heeft een dierenpaspoort.
Mex is in Nederland. Hij is te bezoeken in onze kleinschalige opvang in Didam. Dat kan op alle dagen, van maandag t/m zondag, op afspraak.
Wilt u wat meer weten over Mex , bel of mail ons dan gerust.Wij zijn alle dagen telefonisch bereikbaar van 10.00-21.00 uur. SOS Dogs Nederland ondersteunt SOS Dogs Roemenië. Deze stichting bestaat al 15 jaar en zij proberen door sterilisatie-projecten het zwerfhondenprobleem in Roemenië op te lossen. Ook vangen zij veel honden op in een groot open asiel, waar de honden goed verzorgd worden en een goed leven hebben.
Maar natuurlijk is het beste leven voor een hond in huis bij een goed baasje. Daarom zoeken wij voor een aantal lieve, sociale, jonge honden een goed baasje in Nederland. Zo kunnen wij het goede werk van hen helpen voortzetten. Als u een hondje via SOS Dogs adopteert, redt u niet alleen dat hondje, maar kunnen ook veel meer honden daar worden geholpen.
Het adoptiebedrag van 295 euro is een tegemoetkoming in de kosten zoals o.a. sterilisatie/castratie, de reis naar Nederland,Europees hondenpaspoort, chip en entingen. De stichting heeft geen winstoogmerk. SOS Dogs Nederland wordt gerund door een aantal vrijwilligers die al jaren werken met zwerfdieren. Kijk voor meer informatie op onze website.
Kijk ook eens bij onze andere advertenties. Er zijn zoveel leuke honden die een baasje zoeken.
Helaas gaat het dumpen van pupjes maar door. Kleine en onschuldige pups worden in Roemenië gewoon op straat gezet, onbegrijpelijk maar waar. Ook deze kleine schat is samen met haar broertjes en zusjes in een doos op straat gedumpt, toen ze nog heel jong en heel klein waren. Dat was in de stad Oradea. Daar lagen ze dan, 12 kleintjes, samen in een doos, buiten in de kou, geen veiligheid, geen onderdak, geen eten, geen liefde.Gelukkig heeft een dierenvriend ze op tijd gevonden en ze naar het asiel van SOS Dogs in Sisterea, een half uur rijden van de stad Oradea, gebracht. Daar worden ze sinds die tijd opgevangen en verzorgd.De broertjes en zusjes zitten daar samen met nog meer pupjes in een buitenverblijf. Er zijn hondenhokjes om in te schuilen en ze krijgen er goed te eten. Er zijn mensen om mensen om het verblijf schoon te houden en de pupjes hebben elkaar als gezelschap en kunnen lekker met elkaar spelen.De mensen van SOS in Roemenië doen hun best, maar het asiel is eigenlijk geen plek voor de pups. Gelukkig zijn ze bijna 4 maanden en oud genoeg om te mogen reizen en kunnen ze naar ons toe komen. Eén van de twaalf pupjes heeft in Roemenië een baasje gevonden, maar de andere elf kunnen hun koffertje gaan inpakken.De pupjes hebben allemaal een naam met de letter M gekregen, daarom noemen we ze ook wel de M-pups. De pupjes hebben allemaal een naam met de letter M gekregen, daarom noemen we ze ook wel de M-pups. De pups zien er allemaal net iets anders uit, en dit leuke zwarte koppie is van Mex.
Mex is, net als zijn broertjes en zusjes, een leuk mixje. Maar wat voor mix, dat weten we niet, alleen dat hij naar schatting zo’n 45 tot 50 cm groot wordt.
Wij zijn blij dat de pups het asiel hebben kunnen verlaten en nu bij ons zijn. Nu hopen we nog op leuke baasjes voor deze schatjes.
Mex is gecastreerd, gevaccineerd, gechipt en heeft een dierenpaspoort.
Mex is in Nederland. Hij is te bezoeken in onze kleinschalige opvang in Didam. Dat kan op alle dagen, van maandag t/m zondag, op afspraak.
Wilt u wat meer weten over Mex , bel of mail ons dan gerust.Wij zijn alle dagen telefonisch bereikbaar van 10.00-21.00 uur. SOS Dogs Nederland ondersteunt SOS Dogs Roemenië. Deze stichting bestaat al 15 jaar en zij proberen door sterilisatie-projecten het zwerfhondenprobleem in Roemenië op te lossen. Ook vangen zij veel honden op in een groot open asiel, waar de honden goed verzorgd worden en een goed leven hebben.
Maar natuurlijk is het beste leven voor een hond in huis bij een goed baasje. Daarom zoeken wij voor een aantal lieve, sociale, jonge honden een goed baasje in Nederland. Zo kunnen wij het goede werk van hen helpen voortzetten. Als u een hondje via SOS Dogs adopteert, redt u niet alleen dat hondje, maar kunnen ook veel meer honden daar worden geholpen.
Het adoptiebedrag van 295 euro is een tegemoetkoming in de kosten zoals o.a. sterilisatie/castratie, de reis naar Nederland,Europees hondenpaspoort, chip en entingen. De stichting heeft geen winstoogmerk. SOS Dogs Nederland wordt gerund door een aantal vrijwilligers die al jaren werken met zwerfdieren. Kijk voor meer informatie op onze website.
Kijk ook eens bij onze andere advertenties. Er zijn zoveel leuke honden die een baasje zoeken.